PODEJMIJ WYZWANIE PRACY NA STOJĄCO

POCZUJ SMAK WOLNOŚCI - POZBĄDŹ SIĘ KRZESŁA

Wiedza bez działania jest bezużyteczna, dlatego stworzyliśmy dla Ciebie specjalne wyzwanie. Dzięki wyzwaniu spróbujesz zastosować poznaną wiedzę w praktyce. Nie będziesz tego robić samotnie. Zapisując się na wyzwanie bierzesz w nim udział z innymi osobami, które również chcą dokonać ważnej zmiany w swoim życiu.

Dodatkowo będziemy Cię motywować codziennymi treściami motywującymi i inspirującymi Cię do działania. Dowiesz się jak zbudować swoje pierwsze  stojące stanowisko pracy bezkosztowo lub za nie wielkie pieniądze przetestujesz taką formę spędzania swojego czasu pracy.  Dostaniesz specjalny kalendarz w formie pliku pdf. do wydruku i pozostawienia w widocznym miejscu, żeby można było kontrolować swoje postępy i pozostać zmotywowanym do wytrwania jak najdłużej.

*Wyzwanie jest dla osób, które przeczytały naszego ebooka. Jeżeli trafiłeś na tą stronę w inny sposób niż przez link podany w ebooku to pobierz ebooka teraz i zapoznaj się najpierw z jego treścią.

Jakie korzyści odniesiesz biorąc udział w wyzwaniu?

WYELIMINUJESZ UPORCZYWE BÓLE KRĘGOSŁUPA I KARKU

Pracując na stojąco masz znacznie lepszą postawę ciała. Twój kręgosłup układa się naturalnie i nie obciążasz jego poszczególnych partii tak jak podczas siedzenia. Wzmacniasz tym samym mięśnie pleców i eliminujesz bóle szczególnie w odcinku lędźwiowym i piersiowym.

ZROBISZ WIĘCEJ W MNIEJ CZASU

Zwiększysz swoją produktywność. Podczas pracy w pozycji stojącej masz lepsze skupienie i więcej energii na każde zadanie.

ZWIĘKSZYSZ SWOJĄ KREATYWNOŚĆ

Wyprostowana sylwetka ciała doda Ci energii i pobudzi dodatkowo obszary mózgu odpowiadające za kreatywną pracę. Stojąc, wiercąc się chociażby z nogi na nogę Twoje obwody mózgowe są dodatkowo doładowywane a całe ciało w gotowości na coś "wielkiego". Zrealizujesz najlepsze pomysły i wykonasz najlepszą pracę swojego życia.

SPALISZ ZBĘDNE KALORIE

Spędzając dzień przy biurku do pracy na stojąco spalisz dodatkowe kalorie, których nie spalisz normalnie podczas siedzenia na fotelu. Będziesz mieć ładniejszą sylwetkę ciała oraz lepszą formę. Wszystko to w trakcie dnia pracy, bez wychodzenia na siłownię.

BĘDZIESZ MIEĆ WIĘCEJ ENERGII

Poczujesz mniej zmęczenia wtrakcie pracy oraz po jej skończeniu. To oznacza więcej energii dla Ciebie w czasie wolnym. Więcej energii na ćwiczenia, na hobby, na dodatkowe projekty oraz więcej energii na czas z najbliższymi.

STANIESZ SIĘ SZCZĘŚLIWSZY/A

Nie będziesz się już więcej ograniczać co do sposobu pracy na komputerze. Nie będziesz już wiecej czuć przygnębienia i przybicia do krzesła.

Czy to jest dla mnie?

Odpowiedz sobie szczerze na poniższe pytania:

1

Czy mam bóle kręgosłupa i karku?

Dzięki stojącej, aktywnej postawie zmniejszysz lub wyeliminujesz całkowicie uporczywe bóle pleców i karku. Pomyśl jak może zmienić się Twoje życie, gdy nie będziesz mieć ograniczeń przez te uciążliwe bóle?
2

Czy dbam o sylwetkę lub staram się schudnąć?

Stojąc i wiercąc się przy biurku do pracy na stojąco spalisz o wiele więcej kalorii niż na siedząco
3

Czy lubię aktywność fizyczną i dbam o ruch?

Ruch i aktywność to Twoja natura a mimo to wybrałeś/aś pracę przed komputerem? Nie martw się, teraz możesz pracować w środowisku zbliżonym Twojemu sercu dzięki możliwości jakie daje Ci biurko do pracy na stojąco.
4

Czy jestem wystarczająco kreatywny/a? Czy chcę poprawić swoją kreatywność?

W naszym darmowym ebooku możesz dowiedzieć się, jak praca na stojąco wpływa na Twój umysł. W skrócie - stojąc, ruszając się przed biurkiem masz o wiele większe szanse na fajne, oryginalne pomysły niż siedząc tradycyjnie na fotelu czy krześle. Sama natura - gdy ciało jest w ruchu to umysł jest w ruchu.
5

Czy pragnę zrobić więcej rzeczy w krótszym czasie lub mieć więcej czasu na inne zadania czy też przyjemności?

Zrobisz znacznie więcej w ciągu dnia pracując na stojąco niż siedząc na fotelu za biurkiem. Pozycja siedząca rozleniwia, sprawia, że możesz łatwiej ulec rozproszeniu czy też być sennym. Wyprostowana sylwetka natomiast dodaje ci energii, sprawia, że jesteś bardziej aktywny/a i skupiony/a na swoich zadaniach. Przetestuj, zobaczysz co się stanie.
6

Czy mam duże plany na przyszłość? Czy chcę żyć dłużej?

Duże, ambitne plany i cele wymagają czasu. Jeżeli nadal będziesz spędzać większość dnia na siedząco to może zabraknąć Ci czasu na realizację Twoich marzeń. Siedząc tracisz średnio 22 minuty życia na każdą godzinę, co może się przełożyć nawet na 72 stracone dni życia w ciągu jednego roku! Wstań więc i usiądź dopiero, gdy już nogi na prawdę nie dają rady stać.
7

Czy lubię najnowsze trendy i lubię wyróżnić się z tłumu?

Jeżeli zdrowie, sylwetka, kreatywność, produktywność oraz długowieczność Cię nie obchodzą ale za to lubisz być na topie z najnowszymi trendami i jako pierwszy/a wprowadzać nowości w swoim otoczeniu to jest to rozwiązanie dla Ciebie.

Czy coś brzmi znajomo?

Jeżeli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałeś/aś sobie „tak”, chociażby na jedno z nich, to z pewnością jest to dla Ciebie. Nie wahaj się już więcej. Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu musisz działać. Tylko po przez działanie dokonuje się zmian. Wiesz o tym doskonale, prawda? Bądź otwarty/a na nową przygodę.

Jak przystąpić do wyzwania?

1

ZAPISZ SIĘ NA WYZWANIE NA DOLE STRONY

PO PROSTU PODAJ ADRES EMAIL NA JAKI MAMY PRZESŁAĆ DO CIEBIE MAILA POWITALNEGO Z PLIKAMI PDF ORAZ INSTRUKCJĄ
2

ODBIERZ MAILA POWITALNEGO

W POWITALNEJ WIADOMOŚCI DOWIESZ SIĘ JAK PODOŁAĆ WYZWANIU. DOSTANIESZ PODPOWIEDZI ORAZ PLIKI PDF UŁATWIAJĄCE POKONANIE WYZWANIA
3

ZACZNIJ ĆWICZYĆ PRACĘ NA STOJĄCO I NOTOWAĆ SWOJE POSTĘPY

NOTUJ POSTĘPY W SPECJALNIE DO TEGO PRZYGOTOWANYM PRZEZ NAS KALENDARZU. ZAGLĄDAJ DO EBOOKA JEŻELI CZEGOŚ NIE PAMIĘTASZ. ODBIERAJ OD NAS KOLEJNE MOTYWUJĄCE MAILE PRZEZ CAŁY CZAS TRWANIA WYZWANIA

Zapisując się do wyzwania otrzymasz:

Nie martw się. Mamy dla Ciebie sporo materiałów, które ułatwią Tobie podjęcie wyzwania.

Poradnik: „Jak zbudować samemu stojące stanowisko pracy”.
Kalendarz do śledzenia postępów na cały okres wyzwania.
Codziennie rano cytaty motywujace oraz przypomnienie o Twoim wyzwaniu na skrzynkę mailową.
Dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, gdzie spotkasz inne ciekawe osoby biorące udział w wyzwaniu.
Zapisz się i odbierz wszystkie darmowe materiały!

 Tak, chcę dokonać bardzo ważnej zmiany w moim życiu

Chcę oderwać się od krzesła i zacząć żyć na własnych warunkach!

Zapisując się na wyzwanie wyrażasz zgodę na dopisanie się do listy adresowej „wyzwanie” i przyjmujesz do wiadomości, że w każdej chwili będziesz mógł się wypisać.

🔒 Szanujemy Twoją prywatność.

Decyzja należy do Ciebie

Jeśli czujesz się przygnębiony/a i przybity/a do krzesła to pora wstać!

biurka do pracy na stojąco biurka do pracy na stojąco

Jeszcze brakuje Ci przekonania?

Zobacz dla czego siedzenie ZABIJA CIĘ!

Siedzenie to nowe palenie

Dr. James S. LevineDyrektor Obesity Solution Initiative Kliniki Mayo Uniwesytetu Stanowego Arizony, autor wielu książek i publikacji

Siedzenie jest niebezpieczniejsze niż palenie, zabija więcej ludzi niż HIV i jest o wiele bardziej zdradzieckie niż skoki na spadochronie

Dr. James S. LevineDyrektor Obesity Solution Initiative Kliniki Mayo Uniwesytetu Stanowego Arizony, autor wielu książek i publikacji

Światowa Organizacja Zdrowia umieszcza siedzący tryb życia na czwartym miejscu listy przyczyn śmierci, których można było uniknąć. W ciągu ostatnich 20 lat siedzący tryb życia znalazł się na szczycie listy zagrożeń naszego zdrowia

Światowa Organizacja Zdrowia

Typowy pracownik biurowy spędzający większość czasu na siedząco ma więcej uszkodzeń układu mięśniowo-kostnego niż przedstawiciel jakiejkolwiek innej branży, w tym budownictwa, przemysłu metalurgicznego czy transportu. Jeden z badaczy stwierdził nawet, że siedzenie w pracy powinno być traktowane jako praca w trudnych warunkach, podobnie jak noszenie ciężkich paczek

Eric JensenCzłonek Society for Neuroscience, autor wielu książek i publikacji

Gdy siedzisz przez dłuższy czas, mięśnie dolnej połowy ciała dosłownie się wyłączają i przestają pracować. Jednocześnie pozycja siedząca niezapewnia wykorzystania mięśni niezbędnych do stabilizacji korpusu i kręgosłupa. Prowadzi to do zaburzenia pracy organizmu, a w konsekwencji do wielu powszechnych problemów ortopedycznych, takich jak zaburzenia pracy pleców i szyi, zespół cieśni nadgarstka lub zaburzenia pracy dna miednicy.

Dr. Kelly Starettwspółzałożyciel San Francisco CrossFit i MobilityWOD.com, współpracuje z elitą sił lądowych, morskich, powietrznych, piechoty morskiej, ze sportowcami z lig NFL, NBA, NHL i MLB. Autor bestsellera "Bądź Sprawny Jak Lampart"

Nasz Manifest

Copyright Standidesk, 2017